Köfteci Yusuf iadeleri geri almadı! İşte bakanlık kararı
Domuz eti skandalının ardından, tüketiciler Köfteci Yusuf'a ait çiğ et ürünlerini iade etmeye başladı. Bazı kişiler, hasar görmüş veya açılmış ürünleri de geri vermek istedi.
Gıda sahteciliği skandalları sürerken, Tarım ve Orman Bakanlığı'nın yakın zamanda gerçekleştirdiği denetimler, ünlü köfte zinciri Köfteci Yusuf hakkında dikkat çekici bir gerçeği gün yüzüne çıkardı. Şubat ve Mart aylarında yapılan denetimlerde, köfte ve dana eti döneri örneklerinde domuz eti tespit edildi. Bu bulgu, kamuoyunda büyük bir etki yaratırken yayımlanan belgeler, olayın Köfteci Yusuf ile ilgili olduğunu teyit etti.
TÜKETİCİLER KASAP ÜRÜNLERİ DE İADE ETMEYE BAŞLADI
Bu olay, hem marka itibarı açısından hem de tüketicilerin güveni açısından ciddi sonuçlar doğururken, Köfteci Yusuf'ta domuz eti olayı ne anlama geliyor soruları gündemdeki yerini koruyor. "Domuz eti" skandalının ardından marka hızla müşteri kaybetmeye başladı. Başka bir kayıp da Köfteci Yusuf markasına ait çiğ ürünler (kıyma, köfte, şarküteri vb.) satan Hesaplı Kasap'ta yaşanıyor. Domuz eti tespitinin hemen ardından tüketiciler Hesaplı Kasap'tan satın aldıkları çiğ et ürünlerini de iade etmek istedi. İade süreçlerinde zaman zaman Hesaplı Kasap çalışanları ile tüketiciler arasında 'suistimal' gerginliği yaşandı.
'BAKANLIĞIN ET ÜRÜNLERİNDE İADE PROSEDÜRÜ VAR'
Tüketiciler ürün içeriğinde domuz eti şüphesi sebebiyle iade etmek istedi. Hesaplı Kasap, tüketici hakkı çerçevesinde satın alımın üzerinden Tarım ve Orman Bakanlığı'nın belirlediği süre olan 12 saati geçmemiş ürünlerin iadesini yaparken bu süreyi aşanlarınkini ise yapmadı.